Benkő Dániel feleséget keres

BENKŐ SHOW

Benkő Dániel, a kiváló lantművész ismét szórakoztat bennünket! De most nem hangszeren játszik, hanem a női szívek húrjait pengeti! Vajon sikerrel? 16 nő verseng kegyeiért, lesi minden kívánságát, remélve hogy ő lesz a szerencsés kiválasztott, Benkő Dániel hitvese, élete párja. Hogy ebből mi lesz.....

Csütörtökön a Blikk olvasóinak válaszolt Benkő Dániel



Csütörtökön Benkő Dániel lantművész volt a Blikk vendége!

A celebként is hírnevet szerzett művész még a gyalázkodó kérdésekre és telefonokra is készséggel válaszolt. Volt, aki csajozási tanácsot kért, és volt, aki szerelmet vallott neki.


....
*
valaki: Te mióta őrültél meg ennyire??

Benkő Dániel:
Sajnos csak nemrég óta. Szívem szerint mindig ilyen őrült állapotban szerettem volna lenni, csak korábban nem tudtam ennek a technikáját.
Kívánom neked is az őrületet.
Dániel

......
*
Enikő: Kedves Sexisten! Nem is értem, hogy miért gondolnak Rólad ilyen rossz dolgokat! Nekem nagyon bejössz, a műsorba is csak azért nem jelentkeztem, hogy ne égessem le magam ország-világ előtt....tudod, sokan ismernek, mivel egyetemi tanár vagyok. Csókollak: Enikőd

Benkő Dániel: Drága vagy. Isten tartsa meg felém irányuló nagy jóságodat.

.....

Teljes cikk >>>>



Mókás. Benkő Dániel végig bohóckodta a két órát, amely alatt telefonon és interneten is faggatták olvasóink. Fotók: Szabó Miklós


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése